Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Kırıkkale Valiliği
T.C. Kırıkkale Valiliği
T.C. Kırıkkale Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İmza Yetkileri Yönergesi İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik
  • KIRIKKALE
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Etik Kurulu Projeler
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları İhaleler Köydes Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
18
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Ahmet Sait Kurnaz
        • Oktay Erdoğan
        • A. Ferhat Özen
        • Veysel Çiftçi
        • Seyfullah Ordueri
      • Kaymakamlar
        • Fidan Bozkır
        • Ali Kaan Tunçer
        • Metehan Toy
        • Tugay Cingirt
        • İbrahim Ergin
        • Tunahan Çil
        • Mücahit Aydoğdu
        • Ender Faruk Uzunoğlu
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
    • Tarihçe
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
  • KIRIKKALE
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Özel İdaresi
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • İl Deftrdarlığı
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Kurulu
      • Etik Kurulu Komisyon Üyeleri
      • T.C. Kamu Görevlileri Etik Kurulu
    • Projeler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • İhaleler
    • Köydes
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
 

KIRIKKALE 112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETE AÇILDI

29.01.2014

Yahşihan İlçesi, İl Özel İdaresi'ne ait Binada hizmet verecek olan 112 Acil Çağrı Merkezi'nin bugün açılışı gerçekleştirildi.

Açılışa Vali Yardımcısı Rıfat Ata, Belediye Başkan Yardımcısı Halil Danacı, İl Emniyet Müdürü Hasan Onar, İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Uzun, İl Müdürleri ve davetliler katıldı.

112 Çağrı Merkezinin hizmete açılmasında konuşan Vali Yardımcısı Rıfat Ata: '112 Çağrı Merkezi; özellikle Avrupa Birliğine üye ülkelerde 1992 yılından sonra, 110, 112, 155,156 ve 177 gibi değişik kurumları bir araya getiren çağrı merkezleri birleştirilerek bu uygulamaya başlamışlardır. Türkiye'de 2003 yılında bu uygulamanın faydalı olacağı kanaatine varılarak Antalya ve Isparta illeri pilot il seçilerek uygulamaya başlanmıştır. Daha sonra bu uygulamaya 12 ilimiz daha dahil edilmiştir. Antalya, Isparta'dan sonra bugün de bu uygulamayı bizimle beraber Burdur ve Karaman illeri bu teknik donanımlı hizmeti devre sokmuştur. Bu çeşitli birimlerin bir araya gelmesinden örnek vererek açıklama yapmak gerekirse; mesela bir trafik kazasında hemen ambulans hizmeti aklımıza gelebiliyor. Ama yanında emniyet ve asayiş hizmetlerinin olması gerektiği ve hatta araçta yangın varsa itfaiye hizmetinin de gerekli olacağı düşünülmektedir. Burada hem zaman yönünden hem de teknik yönden ilgili birimin kısımları olay mahalline en kısa sürede giderek öncelikle can kaybını önlemek için hemen tedbir alacaklardır. Buradan olay yerinin Türk Telekom Merkezi ve GSM operatörleriyle tahmini yeri süratle öğrenilebiliyor. Ekiplerimiz bu sayede hemen ambulans ekipleri aracılığıyla vatandaşın yaşama şansını artırıyor. Böylece dünyadaki bu uygulamaya paralel olarak ilimizde de bu uygulamaya başlamış bulunuyoruz. Bu konuda emeklerini hiç esirgemeyen Belediyemize, Emniyet Müdürlüğümüze, İl Sağlık Müdürlüğümüze ve tüm kurumlarımıza teşekkür ediyorum. ' dedi.

112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ GEREKSİZ YERE ARANMAMALI

Ülkemizde acil çağrılara cevap vermek üzere oluşturulmuş pek çok acil hatlar mevcuttur. Bazen telaş ve heyecanla yanlış numara aranıp doğru hizmete ulaşılamazken bazen de trafik kazası, patlama gibi birden çok acil ekibin olay yerine çağrılmasını gerektiren bir olayda tek bir numaranın aranması, diğer ekiplerin olaya zamanında müdahalesini geciktirebilir.

Vatandaşların bu çağrı Merkezlerinden yararlanmaları için gereken ve asılsız yere aramaları gerekiyor. Hatların meşgul edilmesi bir başka Vatandaşımızın acil çağrısına cevap verilmemesi anlamına geliyor. Bu da arzu edilmeyen can ve mal kaybına neden olabilmektedir. Çağrıların zamanında alınması halinde ilgili kurumlara iletilerek olaya en kısa sürede müdahale edilebilmektedir.112 Acil Çağrı Merkezi 24 saat hizmet vermektedir.

112 ULUSAL KAPSAMDA TEK ACİL ÇAĞRI NUMARASI

Avrupa Birliği Konseyi'nin 29.07.1991 tarih ve 91/396 sayılı kararları ile 'Tek Avrupa Acil Çağrı Numarası'(Single European Emergency Call Number) olarak kullanımı ön görmüştür. Telekomünikasyon Kurulu AB müktesebatına uyum çerçevesinde 11.03.2002 tarihinde aldığı karar ile hâlihazırda ülkemizde sadece sıhhi imdat çağrıları için kullanılan 112 kısa numarasının Ulusal Kapsamda Tek Acil Çağrı Numarası olarak tahsis edilmesine karar vermiştir. Avrupa Birliği'ne uyum sürecinde, Ülkemizde 'Tek Acil Çağrı Numarası' oluşturma; 2003 yılında, Hollanda Hükümeti ile T.C. İçişleri Bakanlığı'nın işbirliği ile MATRA Projeleri kapsamında başlatılmıştır.

PROJE ÜLKEMİZDE DE BAŞLATILMIŞTIR

İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğü'nün 2005 yılında yayınladığı Genelge(2005/108) ile İllerin yapmış oldukları çalışmalarını 112 Acil Çağrı Merkezleri ile entegrasyonu sağlayacak şekilde revize edilmesi ve mevcut kaynakların rantabl şekilde kullanılması konusunda bilgilendirilmiştir.

PROJENİN AMAÇLARI

Projenin amaçları, Acil hizmetler arasında eşgüdümü sağlamak, Koordinasyonu kolaylaştırmak ve Halkımıza sunulan acil hizmetlerin süresini ve maliyetini azaltarak kalitesini artırmaktır. Bu anlamda Türkiye'de pilot iller olarak Antalya ve Isparta seçilmiş olup 07.08.2010 tarihinde Başbakanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan tarafından açılışı yapılmış hizmete başlamıştır.

PROJE ÜLKE GENELİNDE YAYGINLAŞTIRILMAKTA

Projeyi kademeli olarak ülke geneline yaygınlaştırılmak amacıyla ilimizin de içinde bulunduğu 10 il ( Kırıkkale, Kırşehir, Aksaray, Karaman, Konya, Niğde, Burdur, Denizli, Afyon, Mersin) seçilmiştir.

Proje kapsamında ilimiz Yahşihan ilçesi sınırları içerisindeki İl Özel İdaresi'ne ait mevcut binanın 112 acil çağrı merkezi olarak kullanılmak üzere Valiliğe tahsisi yapılmıştır. Projeyi yürütmek üzere Sayın Valimiz Ali Kolat' ın Başkanlığında ve Vali Yardımcımız Rıfat Ata'nın koordinatörlüğünde; Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü' nde görev yapmakta olan Elektrik Mühendisi Nejmi Durmuşoğlu kurucu müdür olarak görevlendirilmiştir.

YETERLİ PERSONEL GÖREVLENDİRİLMİŞTİR.

Altyapı çalışması olarak teknik ve idari personel atamaları değişik kurumlardan gerçekleştirmiştir. İlimiz 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü bünyesinde 15 Çağrı Alıcı personel,4 idari personel,4 teknik personel ve 4 güvenlik personeli olmak üzere toplam 27 personel ile hizmete açılmıştır.

Proje kapsamında bulunan sistemlerle (Ajans Terminalleri, GPS (Araç Takip Sistemi),Fiber kablo) alakalı kurulumları ve bu sistemlerin Eğitimlerini ASELSAN gerçekleştirmiştir.

112 ACİL ÇAĞRI MERKEZLERİNDE

Emniyet (155), Jandarma (156), Sağlık (112) ve İtfaiyenin (110) mevcut hizmetler ilimiz genelinde tek merkezden vaka yönetimini sağlaması hedeflenmiştir.

Bu proje sayesinde Acil Hizmetlerin tümünün daha hızlı, daha etkin ve daha ulaşılabilir şekilde vatandaşlarımıza sunulması mümkün olacaktır. (110) İtfaiye çağrıları 24.09.2013 tarihinde saat 16.30 itibariyle 12 personel görevlendirilerek karşılanmaya başlanmıştır. 110 itfaiye çağrılarına 24.09.2013 ile 29.01.2014 tarihleri arasında 4 aylık sürede 5544 adet çağrı gelmiş; bunun 3625'i cevaplandırılırken 954 âdeti ise düşmeyen (açılıp kapanan) çağrı olarak gerçekleştirilmiştir. Çağrı Merkezinden alınan çağrılardan 1864 âdeti itfaiye kuruluşuna yönlendirilmiştir.

112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ TAM OLARAK FAALİYETE GEÇTİ

Proje kapsamında 29.01.2014 saat 16.00 itibariyle 21 personel (112) Sıhhi İmdat çağrılarının entegrasyonu sağlanıp karşılanacaktır.

Bu bağlamda 155 Emniyet ve 156 Jandarmadan 1'er personel görevlendirilmiş olup söz konusu kurumların Acil numaralarının entegrasyonu sağlanarak yakın zamanda tüm Acil Çağrılar merkezimizce karşılanacaktır. (29.01.2014)








https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
Fabrikalar Mahallesi Ulubatlı Hasan Caddesi No:41 Posta Kodu:71100 Merkez / KIRIKKALE
(0318) 333 55 00 - (0318) 444 02 71
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız