• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Kırıkkale Valiliği
T.C. Kırıkkale Valiliği
T.C. Kırıkkale Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İmza Yetkileri Yönergesi İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik
  • KIRIKKALE
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Etik Kurulu Projeler
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları İhaleler Köydes Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
7
Temmuz2022
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Ahmet Sait Kurnaz
        • Hacı Mehmet Kara
      • Kaymakamlar
        • Muhammed Burak Akköz
        • Mustafa Arslanşahin
        • Tunahan Çil
        • Ender Faruk Uzunoğlu
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
  • KIRIKKALE
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Özel İdaresi
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • İl Deftrdarlığı
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Kurulu
      • Etik Kurulu Komisyon Üyeleri
      • T.C. Kamu Görevlileri Etik Kurulu
    • Projeler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • İhaleler
    • Köydes
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İl Jandarma Komutanlığı
    • İl Emniyet Müdürlüğü
    • İl Özel İdaresi
    • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
    • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İl Müftülüğü
    • İl Deftrdarlığı
    • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
    • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
    • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
    • İl Sağlık Müdürlüğü
    • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
    • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
    • Ticaret İl Müdürlüğü
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Etik Kurulu
    • Etik Kurulu Komisyon Üyeleri
    • T.C. Kamu Görevlileri Etik Kurulu
  • Projeler

İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü

İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü'nün Görevleri

(1) İllerde bütünleşik afet ve acil durum yönetiminin tüm unsurları içerecek şekilde, Başkanlığın taşra teşkilatı olarak valiye bağlı il afet ve acil durum müdürlükleri kurulmuştur. Müdürlüğün sevk ve idaresinden, ildeki afet ve acil durum faaliyetlerinin yönetiminden vali sorumludur. Müdürlük personelinin il dışı geçici görevlendirmesi Başkanlık ve/veya vali tarafından yapılır.

(2) İl afet ve acil durum müdürlüklerinin görevleri şunlardır:
  • İlin afet ve acil durum tehlike ve risklerini belirlemek, afet ve acil durum hazırlıklarını yapmak.
  • Afet ve acil durum risk azaltma, müdahale ve iyileştirme il planlarını, mahalli idareler ile kamu kurum ve kuruluşlarıyla işbirliği ve koordinasyon içinde yapmak ve uygulamak ve uygulatmak.
  • İl afet ve acil durum yönetimi merkezini yönetmek, kesintisiz ve güvenli haberleşmeyi sağlamak.
  • Afet ve acil durumlarda meydana gelen kayıp ve hasarı tespit etmek veya ettirmek.
  • Afet ve acil durumlara ilişkin eğitim faaliyetlerini yapmak veya yaptırmak.
  • Sivil toplum kuruluşları ile gönüllü kişilerin afet ve acil durum yönetimi ile ilgili akreditasyonu yapmak ve belgelendirmek.
  • Afet ve acil durumlarda gerekli arama ve kurtarma malzemeleri ile halkın barınma, beslenme ve sağlık ihtiyaçlarının karşılanmasında kullanılacak gıda, araç, gereç ve malzemeler için depolar kurmak ve yönetmek.
  • İlgili mevzuatta yer alan seferberlik ve savaş hazırlıkları ile sivil savunma hizmetlerine ilişkin görevleri ilde yerine getirmek.
  • Başkanlığın belirlediği esas ve usuller çerçevesinde risk azaltma, hazırlık, müdahale ve iyileştirme çalışmalarını diğer kurum ve kuruluşlarla birlikte yapmak.
  • İl afet ve acil durum koordinasyon kurulu sekretaryasını yapmak.
  • Kimyasal, biyolojik, radyolojik ve nükleer maddeler ile benzeri diğer teknolojik maddelerin tespiti, teşhisi ve arındırılması ile ilgili hizmetleri yürütmek, ilgili kurum ve kuruluşlar arasında işbirliği ve koordinasyonu sağlamak.
  • Başkanlıkça belirlenen yıllık çalışma programlarını uygulamak, yıllık faaliyet raporlarını hazırlayarak Başkanlığın onayına sunmak.
  • Yıllık bütçe teklifini hazırlamak.
  • Başkanlığın ve valinin vereceği diğer görevleri yapmak.
(3) İl afet ve acil durum müdürlüklerinin harcamaları, Başkanlık bütçesine bu amaçla konulacak ödenekten yapılır.
(4) İl afet ve acil durum müdürlüklerince tesis edilen iş ve işlemler dolayısıyla açılmış ve açılacak davalar valilikler husumetiyle yürütülür.
il afet ve acil durum müdürü
 
İl Afet ve Acil Durum Müdürü
Mahmut Coşkun 
 
Kamu Hizmet Standartları
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
Fabrikalar Mahallesi Ulubatlı Hasan Caddesi No:39 Merkez / KIRIKKALE
(0318) 333 55 00 - (0318) 444 02 71